sobota, 22 października 2016

Zakładam bloga? Jak Go nazwać?

Decyzja - zakładam bloga!
Jest pomysł, są chęci...Ale co dalej?  Nazwa.
I w tedy stajesz przed problemem - jak tego bloga nazwac?


Tytuł powinien być prosty, niebyt długi i szybki do zapamiętania. I co wazne powinien cie odzwierciedlać. Możliwości jest wiele, ale co wybrać?

● Nazwisko lub pseudonim - jest to dobry wybór kiedy blog ma być profesjonalny, zaletą jest również to ze nie ogranicza to twojej tematyki na blogu (masz pole do popsiu).
●  Tytuł wskazujący tematykę bloga  - blog z góry jest określony (ma konkretną tematykę) a czytelnik wie czego może się spodziewać.
●  Połączenie powyższych  - Chyba najlepszą opcją.  Zawiera jednocześnie imie/ pseudonim wraz z tematyką bloga.


Ja postawiłam na coś związanego z imieniem, takie rozwiązanie bardzo mi się podoba ! Twój czytelnik na długo zapamieta ze to właśnie TY jesteś twórcą tego bloga.

Opiszcie jak wy wpadliście na pomysł swojej nazwy bloga, bardzo mnie to ciekawi? :)

Zapraszam do komentowania i obserwowania.
Do zobaczenia w następnym poście ! ♡

5 komentarzy:

  1. przy nazwie najważniejsze żeby była chwytliwa i łatwa do zapamiętania ;) żeby sie z czymś kojarzyła ;)
    opcja imie i nazwisko też mnie przekonuje nawet miałam zmieniać moją nazwe bloga na właśnie imie i nazwisko ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postawiłam na imię i sądzę ze dobrze to się komponuje ;)

      Usuń
  2. Ja wykorzystałem pseudonim, który dodatkowo stanowi skuteczną promocję mojej firmy i usługi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem opcja z nazwiskiem jest słaba. Ot, takie sztuczne stylizowanie na profesjonalną stronę, które - niekoniecznie pozytywnie - uderza w oczy. Teraz jest to tak oklepane, że nie trudno jest się zagubić w tych wszystkich 'Kowalski' Blog. Warto też pamiętać o tym, że nigdy nie wiadomo, na kogo można w sieci trafić i lepiej jest zachować chociażby te minimum prywatności.

    Moja nazwa bloga przyszła mi bardzo szybko do głowy. Wiedziedziałam, że nie będę pisała nic twórczego i będą to banały z mojego życia. A z czym mi się kojarzy banał? Z frazesami. Wpisałam, adres wolny - biorę! :)

    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Norbert S. Wiewir Team © 2017