wtorek, 14 marca 2017

Kochaj siebie!

Mamy swoje ciało własną urodę, sylwetkę, ale często jest tak że tego nie akceptujemy i czujemy się źle w naszym ciele. Dziś chce poruszyć temat o akceptacji siebie! Każdy ma coś w sobie co mu nie pasuje, przeszkadza, coś przez co człowiek czuję się "gorszy". Może to być wszystko: włosy, paznokcie, nos i inne rzeczy. W życiu i tak borykają się z wieloma rzeczami np otyłością . I do tego tutaj zmierzam, chodząc do szkoły praktycznie codziennie słyszę teskty w stylu - "Ale ja jestem gruba" , " Ale ja grubo wyszłam na tym zdjeciu"
Prawie co druga dziewczyna zadrosci sylwetki innym szuplym, wysportowanych dziewczyna ich sylwetki....czy to źle?  Nie, ale takie osoby powinny też zacząć zrobić robić coś ze swoim życiem. Wiadomo, jak każdemu brakuje motywacji (nawet mi) ale kochamy swoje ciało!  Może nie za to , że jest idealne ale za to ze po prostu jest normalne. Każdy wygląda tak jak chce. Nie koniecznie każdy musi ćwiczyć i codziennie jeść na śniadanie musli.

Po prostu akceptujemy siebie i nie patrzmy na innych, gdy chcemy dojść do celu musimy się najpierw zmotywować !


4 komentarze:

  1. Bardzo dobry post :) Zgadzam się z Tobą w 100% 😚

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinniśmy się akceptować w 100% jesteśmy najlepszą wersją siebie :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, że każdy powinien akceptować swój wygląd. Niestety nie zawsze jest to takie łatwe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś ciągle narzekałam, ale zrozumiałam, że wszystko jest w moich rękach, wzięłam się w garść. Teraz mogę śmiać się ze swoich kompleksów ;)
    Pozdrawiam, paniKa
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Designed by Norbert S. Wiewir Team © 2017