poniedziałek, 31 października 2016

× Przedstawiam się ×

Przedstawienie ~ J Zawidzka.
Witaj czytelniku! ♡
Czas żebyś to Ty dowiedział się czegoś o mnie skoro zamierzasz czytać mojego bloga, zacznę dosyć oficjalnie.
Nazywam się Joanna Zawidzka. Mam 16lat i uczeszczam do I klasy szkoły średniej w zawodzie cukiernik. Jestem średniego wzrostu szczupła blondynką. Mam zielone oczy, które podkreślają moje granatowe okulary. Jestem dosyć wesoła i pozytywną osobą, która chętnie nawiązuje nowe znajomości. Jestem również osobą lubiaca słuchać, kiedy zdarzy się ze ktoś ma jakiś problem lub kłopot zawsze może na mnie liczyc (doradza i porozmawiam). Wnoszę pogodny nastrój w moim otoczeniu. Jeśli chodzi o moje zainteresowania, są ciekawe bardzo lubię śpiewać, pływać,biegać, zaczęłam również udzielać się w różnych konkursach plastycznych. Oczywiście nie zapominam o imprezach (każda nastolatka musi się wyszaleć). Jeśli chodzi o muzykę słucham tego co zazwyczaj wpadnie mi w ucho, ale też mam swoje ulubione zespoły między innymi : The Neighbourhood, The1975, Arctick Monkey (są to zespoły bardziej z spokojniejsza muzyka, wiedzą to Ci którzy ich słuchają, osobiście polecam ♡ ) Ale nie zapominam również o tym co ma konkretny przekaz czyli Polski rap!  To już muzyka która ktoś musi polubić ;)


Teraz czas na dowiedzenie się czegoś o was, napiszcie o sobie krótko w kom, a może zachęci mnie to do zajrzenia na waszego bloga!

Oczywiscie nie zapominajac, zapraszam do obserwacji każda cyferka motywuje mnie do dalszej pracy ! 💕

6 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz na tym zdjęciu. ;) mnie osobiście najbardziej zainteresowała Twoja klasa w szkole średniej, bo brzmi pysznie. ;) pewnie zajęcia są ciekawe. :)
    powodzenia w blogowaniu i pisaniu dalszych postów! :)
    a u mnie sporo podróży, ostatnio Targi Książki, trochę jedzenia, także zapraszam. ;)
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydajesz się pozytywną osóbką :D Ciekawy profil sb wybrałaś :D
    Ja studiuje fir i lubie rysować np :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo rysowanie w tym tez próbuje się dokształcac ale nie za dobrze mi idzie ;)

      Usuń
  3. Chyba należę do tej nielicznej grupy nastolatek, która nie chodzi na imprezy i nie ma potrzeby wyszalenia się. Wolę bardziej kameralne spotkania w gronie bliskich znajomych ;)
    Życzę Ci powodzenia w blogowaniu :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a ja siedzę w pierwszej klasie liceum na profilu mat-geo-ang ;)

      Usuń

Designed by Norbert S. Wiewir Team © 2017