poniedziałek, 11 września 2017

3 najlepsze sposoby na noszenie swetra - inspiracje

Chyba nie ma takiej osoby która nie kocha się w swetrach, czy nie mam racji?
 Jesień kocham za to, że mogę  łączyć ze sobą przeróżne materiały, ubierać się na cebulkę, zakładać cieple swetry i mieszać ze sobą masę ciuchów. Na dobre w nasz szafach  zagościły płaszcze i kurtki. Jednak można to zastąpić ciepłym swetrem, który spisuje się całkiem nieźle. 
Jest ogrom sposobów jak je nosić. Ja wybrałam te które mi  najbardziej przypadły do gustu! 


Sweter jako sukienka 








Sweter pod bieliźnianą sukienka 





Sweter jako płaszcz 






Jesień to nie tylko czas kombinowania z modą, ale też dogrzewania się na każdy możliwy sposób. Takie połączenie sprawdzi sie na pewno osobom które oprócz fajnego looku cenią sobie również wygodę i ciepło w te przeszywające chłodne dni.










8 komentarzy:

  1. Uwielbiam wersję sukienkowa! Sama posiadam ich parę i tej jesieni planuje powiększyć ich kolekcję:)
    madziuchowelife.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zmarzluchem i kocham swetry. Wszystkie warianty ich stylizacji mi się podobają, ale nie przekonuje mnie zakładanie sukienek na swetry. Serdecznie pozdrawiam Asiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham swetry :) najbardziej podoba mi się sposób noszenia sukienki jako swetra. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za swetrami typu oversize ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym taką sweterkową sukienkę :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sposobów na sweter jak można zobaczyć jest sporo, pomysłowy post.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podoba się opcja swetra jako płaszcz! Idealna dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Norbert S. Wiewir Team © 2017