czwartek, 9 lutego 2017

Wracam!

Przez dłuższy czas zastanawiałam się co zrobić z moim blogiem, nie wiedziałam co z jego wyglądem konkrentnym tematem wszystkich postów itd.
Ale spokojnie! Coś mnie nadchnęło i postanowiłam ze tak łatwo się nie poddam, dzięki pomocy znajomego mój blog wygląda w końcu jakoś normalnie. A jeśli chodzi o posty obrałam konkretny temat, który chyba jest dla mnie najlepszym rozwiązaniem....nie chce być typowym stereotypom dziewczyny która pisze tylko o modzie kosmetykach i paznokciach (owszem jak każda się tym interesuję, ale ja nic nie wniose tym do mojego zycia)
Ostatnio przeglądając media spolecznosznosciowe zauważyłam że wszystko jest na jedno " kopyto " markowe ciuchy, bycie fit i pokazywanie się z jak najlepszej strony, ale mnie to najzwyczajniej nudzi! Dlatego postanowiłam ze będę tutaj pisała po prostu o życiu, będę się dzieliła z wami wszystkimi moimi przemyśleniami  i problemami z którymi zmaga się każdy z nas ! Moze i jestem młoda i chociaż jak wielu z was stwierdzi niedoswiadczona, ale właśnie dlatego tu jestem...uczę się na błędach, uczę się wszystkiego, poznaję różne wartoci życiowe, jak to wszystko działa i właśnie o tym chce tutaj pisać ! Znakdzoexie tu na pewno motywacje i checi do zmiany siebie i swojego zycia! A więc jeżeli tym postem zachęciłam Cie to serdecznie zapraszam na kolejne posty ktore beda w odniesieniu do wielu rzeczy!


Także! Drogi czytelniku, mam nadzieję że mNie nie zawiedziesz i będziesz wpadać tu częściej 😊
 Pozdrawiam ! ♡

1 komentarz:

Designed by Norbert S. Wiewir Team © 2017